header
alomatikneden

NEDEN ALOMATİK ?

a. Satış Odaklı:
Alomatik tüm enerjisini satışa odaklamış bir outsource çağrı merkezi firmasıdır.
b. Genç Enerjik:
Alomatik  çok genç ve enerjik bir  outsource çağrı merkezi firmasıdır.
c. Tecrübeli:
Yöneticileri 15 yıllık outsource çağrı merkezi tecrübesine sahiptir. Bu süre çok farklı
sektörlerde farklı projelerde bilgi birikimi sağlamıştır.
d. Bilgi Güvenliği:
Tüm operasyonel süreçler, en değerli bilgi varlığı olan müşteri bilgilerini 3.tarafların amaç dışı
kullanımına karşı güvence altına almayı amaçlayan ISO/IEC 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
standartlarına göre kurgulanmaktadır.
e. Hizmet :
Alomatik kurumsal müşterilerinin verdiği hedefleri ilk hedef olarak kabul edip, bu hedefe ulaştıktan sonra kendi hedeflerini koyarak
hizmetini yükseltmektedir.
f. Dinamik:
Alomatik uyguladığı projelerde kurumsal müşterileri için gelişim alanları arar. Projenin tüm yapısını sorgulayarak, gelişimini sağlamayı
hedefler. Yeni ürün/hizmetlerin yaratılması için farklı kurumlarla işbirliği yollarını arar.
g. Sosyal Sorumluluk:
Firmanızı sosyal sorumluluk projesi ile  destekleyen Alomatik toplumun gelişimini kendi gelişiminden ayrı tutmamaktadır. Bu bağlamda
Alomatik  içinde bulunduğu sosyal sorumluluk projelerine diğer iş süreçlerindeki aynı hassasiyeti göstermektedir.
ETKİN İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
Alomatik  İnsan Kaynakları Yönetim Sistemleri ile; çağrı merkezi operasyon süreçlerimiz ve çıktı olarak müşterilerimize ulaşan hizmet kalite
düzeyinin güvence altına alınması amaçlanmıştır.
Alomatik İnsan Kaynakları ve Kalite Yönetim Sistemi;
- İşe Alım, Seçme ve Yerleştirme Faaliyetleri,
- Eğitim Geliştirme Faaliyetleri,
- Yeterlilik Ölçüm Faaliyetleri,
- Deneme Süresi Gözlem ve Geribildirim Faaliyetleri,
- Kalite Kontrol Ekipleri Gözlem ve Raporlama Faaliyetleri,
- Performans Yönetim ve Geribildirim Faaliyetleri,
- Ödül-Ceza Sistemleri,
- Süreç Gelişimi, Etkililik ve Verimlilik Değerlendirme Faaliyetleri
- Düzenleyici ve Önleyici Faaliyet Planlama,
- Bilgi Güvenliği ve İş Sürekliliği Yönetimi,
ETKİN KALİTE YÖNETİMİ
Bilgi Güvenliği ve Kalite Yönetim Komitesi:
İş geliştirme, kalite yönetim süreçleri, düzenleyici/önleyici faaliyetler ve bilgi güvenliği süreçlerinin koordinasyonu için Alomatik  bünyesinde
kurulan “Bilgi Güvenliği ve Kalite Yönetim Komitesi” Kalite Yönetimi, Operasyon Yönetimi, İnsan Kaynakları Yönetimi, Bilgi ve İletişim
Teknolojileri birimlerinden seçilmiş temsilcilerden oluşmaktadır.
Performans Değerlendirme ve Geribildirim Sistemleri:
Alomatik  Performans Yönetim Sistemleri, 360° değerlendirme ve geribildirim modeli esas alınarak tasarlanmıştır.
Süreçler üzerindeki etkililiği incelenmiş olan Alomatik PYS, sahip olduğu modüler yapı ve teknolojisi sayesinde, kullanan tüm paydaşlara uzaktan
erişim, yönetim, raporlama imkanı sunmaktadır.
Amaçlar:
Performans değerlendirme ve geribildirim sistemi ile amaçlanan faydaların bazıları aşağıda belirtilmiştir.
Temel alınan 3600 değerleme mantığı ve uzaktan erişime izin veren teknolojisi sayesinde, adına hizmet sunulan kurumsal müşteri yönetiminin de
değerlendirici ve/veya gözlemci olarak bu süreçlere doğrudan dahil olabilmesine olanak sağlamak.
Kurumsal müşteri merkez kalite ekibi, Alomatik kalite kontrol ekibi ve operasyon ekip liderlerinin birbiriyle kalibre olabilmesine olanak sağlayarak, aynı kalite
dilinin konuşulmasını sağlamak.
Tüm personelin, kendilerinden beklenenleri ve bu beklenti kriterlerinin her biri için hedeflerini bilmelerini sağlamak.
Belirlenmiş olan yetkinlik ve sayısal bazlı performans kriterlerinin önemi noktasında etkili bir farkındalık yaratmak
Alomatik Müşteri Hizmetleri Ltd. Şti