header
alomatikhizmet
a. Telesatış:
Alomatik’ın yoğunlaştığı alan Tele satış operasyonlarıdır. Sektör farkı gözetmeksizin
tüm satış operasyonları için proje planının hazırlanması ve ertesinde istenilen
hedefin üzerine geçinceye kadar ki tüm süreç hazırlanıp sonrasında uygulamaya
geçilmektedir.
Alomatik’ın tüm altyapısı daha verimli satış yapmaya uygun olarak hazırlanmıştır.
a. Santral,
b. Arayüz,
c. MT seçimi,
d. Eğitimler,
e. Operasyonları ve ürün yada hizmetin müşteriye ulaştırılması
b. Tahsilat Aramaları:
Özellikle bankacılık ve telekom sektörü için ön plana çıkmış olan tahsilat aramaları kredi kartı borçlularının, kredi geri ödemelerinde vadesi
geçmiş ödemelerin, faturasını zamanında ödememiş kullanıcıların gecikmeye uğramış olan tahsilatı için arama yapılarak ödeme sözü alınmasını
kapsamaktadır. Bunun dışında kurulacak bir sanal pos sistemi ile telefonla arama yapıldığında da tahsilat işlemi gerçekleştirilebilir.
İhtiyaç ve altyapıya göre düzenlenebilecek bu sistem sayesinde kurumların vadesi geçmiş alacaklarına katkıda bulunmayı hedeflemekteyiz.
c. Müşteri Hizmetleri:
Günümüzde ürün kalitesinin ve fiyatlarının birbirine çok yaklaşması, satış öncesi ve sonrası müşteri hizmetlerinin satın almada ve müşteri sadakatindeki
yerini önceki yıllara göre çok daha yükseltmiştir.
Kurumların sattıkları ürün yada hizmetin kalitesi kadar müşterisine sunduğu hizmet de artık tüm müşteri grupları tarafından sorgulanır hale gelmiştir. Bu
sebeple Alomatik kurumlara;
i. Konusunda uzman personeli,
ii. Süreli eğitimlerle desteklenen,
iii. Sürekli performans ölçümü yapılan,
iv. Performans ölçümünde eksik bulunan noktalara tekrar eğitimleri verilerek profesyonel müşteri hizmetleri sunulmaktadır.
d. Teknik Destek:
Satışı yapılan ürün yada hizmetin satış sonrasında teknik desteğe ihtiyaç duyması durumunda konusunda uzman teknik destek personelinin bulunarak
ürün eğitiminin yanı sıra çağrı merkezi eğitiminin de verilerek destek verilmesi sağlanmaktadır.
e. Veri Düzenleme:
Herhangi bir sebeple toplanmış bilgilerin;
i. Doğruluğunun teyit edilmesi,
ii. Eksik bilgilerin dış arama yapılarak tamamlanması,
iii. Aynı kişi/kuruma ait farklı kayıtların birleştirilmesi işidir.

HİZMETLERİMİZ

Alomatik Müşteri Hizmetleri Ltd. Şti